გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა:
They didn’t used to throw things away
სწავლების საფეხური / დისციპლინის ან ინტეგრირებული საგნის დასახელება:
9
მოსწავლეთა რაოდენობა:
2 მოსწავლე
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები:
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
იყენებს გაცნობითი კითხვის ხერხებს: აკვირდება ტექსტის აგებულებას, სათაურს, აბზაცებს, ილუსტრაციებს, წარწერებს, გამოყოფილ სიტყვებს და სხვა; არ ჩერდება უცნობ სიტყვებზე;
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები/ინდიკატორები:
უცხ.ს.V.10. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.
თანმიმდევრობა:
I ფაზა ( გამოწვევა)  13  წთ
საორგანიზაციო საკითხები 2 წთ
აქტივობა 1: brainstorming (ასოციაციური რუკა) 3წთ

აქტივობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ მიწოდებული სურათების გამოყენებით ერთმანეთს დაუკავშირონ სურათები და სათაური აზრობრივი კავშირების მიხედვით

აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეებს კომპიუტერით ვაჩვენებ 5 სურათს 
 და შემდეგ დაფაზე ვწერ გაკვეთილის სათაურს: people didn’t used to throw things away. მოსწავლეებმა უნდა გამოთქვან მათი ვარაუდები თუ რასთან დაკავშირებით იქნება მოცემული გაკვეთილი.



აქტივობა №2:  გამოტოვებული ადგილების შევსება; 8  წუთი, ინდივიდუალური მუშაობა:

აქტივობის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს ტექსტის გამოტოვებული ადგილების შევსებას მიწოდებული სიტყვების გამოყენებით.

აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებს მივცემ ტექსტს, სადაც გამოტოვებული იქნება სხვადასხვა სიტყვები, რომლებიც მოცემული იქნება ტექსტის ქვემოთ. მათ უნდა შეავსონ ტექსტი მიწოდებული სიტყვების გამოყენებით.

II ფაზა (ცოდნის კონსტრუირება) 15 წუთი


აქტივობა №3:  პრეზენტაციის მომზადება; 15 წუთი, წყვილებში მუშაობა

აქტივობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ მოამზადონ  პრეზენტაცია ტექსტისა და სურათების გამოყენებით.

აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები იმუშავებენ წყვილებში და მოამზადებენ პრეზენტაციას Power Point Presentation - ში. მათ ექნებათ 15 წუთი, რომ მოამზადონ და წარადგინონ პრეზენტაცია კლასში.


III ფაზა (რეფლექსია)  7 წთ
დროის ამოწურვის შემდეგ წარადგენენ პრეზენტაციას. 7 წთ.
ბოლოს შევაფასებ მოსწავლეებს და მივცემ საშინაო დავალებას.


შეფასება:
ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
საკლასო მენეჯმენტი/ საგანმანათლებლო რესურსები:
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, სურათები google - დან.

ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
არადამაკმაყოფილებელი
(1 ქულა)
დამაკმაყოფილებელი
     (2 ქულა)
კარგი
(3 ქულა)
ძალიან კარგი
(4 ქულა)
ჩართულობა
არ მონაწილეობს აქტივობაში ან მ ონაწილეობს ძალიან იშვიათად.
იშვიათად მონაწილეობს და შეაქვს წვლილი მხოლოდ ზოგიერთ აქტივობაში.
აქტიურად მონაწილეობს და შეაქვს წვლილი აქტივობაში
აქტიურად მონაწილეობს და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს აქტივობაში.
თანამშრომლობა
არ თანამშრომლობს ამ თანამშრომლობს ძალიან იშვიათად თანატოლთან წყვილში მუშაობაში.
იშვიათად თანამშრომლობს თანატოლთან წყვილში მუშაობის დროს.
ხშირად თანამშრომლობს თანატოლთან წყვილში მუშაობის დროს.
ყოველთვის თანამშრომლობს თანატოლთან წყვილში მუშაობის დროს,


Comments